europejska marka

Certyfikat Europejska Marka

 

Program: Certyfikat Europejska Marka ma za zadanie nie tylko podkreślić klarowność misji i wizji firmy, ale również ukazać unikalny kierunek rozwoju przedsiębiorstwa.

Zasady Programu

O prestiżowy certyfikat mogą ubiegać się firmy z ugruntowaną pozycją rynkową.
W weryfikacji wpływ mają następujące czynniki: poziom popularności produktu/usługi, innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej, dynamika wzrostu popularności, skuteczność kampanii wizerunkowo-marketingowych, rebranding.

——

Pod uwagę brana jest pozycja produktów/usług na polskim rynku. Program Europejska Marka, ma na celu wyłonienie firm, którym rokrocznie, mimo zmieniających się trendów rynkowych, udaje się utrzymywać czołową pozycję liderów w swojej kategorii. Ostatecznej oceny pozycji marki wśród konkurencyjnych brand-ów dokonuje Administrator. Podstawą analizy jest popularność marki jej rozpoznawalność i wartość wśród polskich odbiorców.

Badania

  Przeprowadzone wśród konsumentów badania dotyczące wyborów produktów i usług jednoznacznie wskazują, że 93% ankietowanych decyduje się na produkt, kierując się wyłącznie pozycją firmy/marki, która stanowi odzwierciedlenie pewnego standardu oraz przynależność do grupy stworzonej przez lidera danej branży. Logo Europejskiej Marki symbolizuje nie tylko potwierdzenie najwyższej jakość, ale również utwierdza konsumenta w przekonaniu, kto jest liderem grupy.

Konkurencja

W dobie tak mocno rozwiniętej konkurencji kluczem wyróżniającym przedsiębiorcę jest dobrze sprecyzowana strategia. Prowadząc biznes, należy kłaść duży nacisk na rolę, jaką pełni na rynku, ponieważ często decyduje to o sukcesie przedsiębiorstwa.

——

Zdobywcy tytułu Europejska Marka to firmy godne zaufania, posiadające produkty najwyższej jakości, wprowadzające nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, stawiające na pierwszym miejscu na jakość i niezawodność, bezpieczeństwo, precyzję wykonania, najlepsze, wyselekcjonowane materiały i doskonałą obsługę klientów.

Laureaci programu  „Certyfikat Europejska Marka” to najlepsze i najbardziej prestiżowe firmy działające na polskim rynku produktów i usług kierowanych do nowoczesnych, pewnych siebie przedsiębiorców. Są to liderzy rynku w swoich branżach, najlepsi z najlepszych, precyzyjnie wyselekcjonowani przez znakomitych specjalistów i doceniani przez konsumentów.

Wzmocnij etykietę

Podejmując decyzje zakupowe, konsumenci zastanawiają się nad czynnikami takimi jak: poziom ceny, opinia o marce, szerokość oferty, dostępność produktu czy jakość oferowanych usług, ale zdecydowana większość ostatecznie wybiera ten produkt, który ich zdaniem, z różnych powodów jest najlepszy, posiada rozpoznawalną Europejską Markę w danej kategorii produktów czy usług.

Wzbogacenie etykiety znakiem Europejskiej Marki, pozwoli produktom wyróżnić się na przysłowiowej półce i trafić do koszyka konsumenta. Certyfikat Europejska Marka jest dowodem dbałości Producenta o spełnienie standardów europejskich, przez co może odegrać decydującą rolę w przypadku podejmowania decyzji zakupowych. 

Rozbuduj media

Informacje o znaku promocyjnym „Certyfikat Europejska Marka” warto podawać przy okazji wszystkich działań informacyjnych i promocyjnych, jakie podejmuje firma oraz oznaczać dokumenty dotyczące projektów, które będziesz publikować np.: dokumentację przetargową, ogłoszenia, raporty, publikacje, materiały dla prasy etc.

——

Ta sama sytuacja występuje w przypadku dokumentów i materiałów przeznaczonych dla klientów np. zaświadczeń, certyfikatów, materiałów informacyjnych, programów szkoleń i warsztatów, listów referencyjnych.

——

Czy masz stronę internetową? Jeśli tak, także na niej możesz pochwalić się znakiem Europejskiej Marki, tak aby  widać było od razu w momencie wejścia na stronę www.