1

 

PLEBISCYT LWY BIZNESU

Plebiscyt Lwy Biznesu powstał w celu corocznego wy-łonienia elity polskich przedsiębiorstw i instytucji, które poprzez stałe podnoszenie standardów osiągnęły najwyższą jakość i wysoki poziom bezpieczeństwa swoich produktów i usług oraz wprowadziły nowoczesne rozwiązania pro-środowiskowe. Plebiscyt otwarty jest tak-że dla najbardziej prestiżowych hoteli – Laureatów Programu Europejskie Gwiazdy, który jest wyróżnieniem przyznawanym w branży hotelarskiej. Zdobycie statuetki Lew Biznesu równoznaczne jest z przystąpieniem osób zarządzających uhonorowaną firmą bądź instytucją do grona osób przyczyniających się do poprawy wizerunku polskiej sceny biznesu.

Jak uzyskać tytuł Lwa Biznesu?
Dla pewności, że statuetka o tak prestiżowym, ale także wymagającym tytule przekazana zostanie we właściwe ręce, procedura nominacyjna podzielona została na trzy etapy:
Etap pierwszy polega na dostarczeniu organizatorowi dokumentów potwierdzających posiadanie ważnej licencji na posługiwanie się różnego rodzaju Certyfikatami, nagrodami oraz wyróżnieniami promocyjnymi. Ten etap weryfikacji służy potwierdzeniu, że dana firma, czy instytucja spełnia wymagania, jakie stawia przed nią uzyskanie tego wyróżnienia.

Następnie zgromadzone przez organizatora materiały przekazywane są Europejskiej Kapitule Ekologii i Jakości. W skład Kapituły wchodzą przedstawiciele uznanych instytucji i organizacji branżowych oraz uznane autorytety w dziedzinie jakości, ekologii i bezpieczeństwa. Po zapoznaniu się z dokumentacją każdej organizacji zgłoszonej do plebiscytu Prezes Kapituły wystawia stosowną rekomendację, która jest przepustką do kolejnego etapu procedury nominacyjnej.

Przekazane do weryfikacji dokumenty wraz z przyznanymi rekomendacjami przekazywane są Europejskiemu Centrum Jakości i Promocji, które zobowiązane jest przygotować opinię na temat firmy czy instytucji ubiegającej się o tytuł Laureata. Opinia ta wystawiana jest w oparciu o badania, jakie ECJiP przeprowadza samodzielnie, pod kątem zapoznania się z marketingową i promocyjną polityką danej organizacji. Przeglądane są publikacje w prasie, zwłaszcza branżowej, analizowane są materia-ły udostępnione przez kandydata na stronie internetowej, a także oceniane są materiały promocyjno-marketingowe firmy, takie jak opakowania, ulotki, foldery.

Po pozytywnym przejściu wszystkich etapów procedury nominacyjnej dana organizacja uzyskuje tytuł Laureata, o czym informowana jest najpóźniej na 30 dni przed uroczystą Galą, która wieńczy każdą edycję plebiscytu. Osoby zarządzające organizacją, najczęściej właściciel lub prezes, proszeni są o możliwość osobistego odebrania statuetki podczas tej wyjątkowej uroczystości. Dołączenie danej organizacji do grona Laureatów świadczy nie tylko o wyjątkowym wkładzie zarządu i pracowników w stałe podnoszenie wiarygodności wobec klientów i kontrahentów, ale także o tym, że zarówno firma, jak i jej produkty, są nie tylko bezpieczne, ale i prestiżowe.

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem plebiscytu, dostępnym w biurze organizatora.
Kontakt: biuro@centrumjakosci.pl